מה החוק אומר על עבודה סמינריונית בתשלום?

Picture of  DOCTORGRADE

DOCTORGRADE

בשנים האחרונות יותר ויותר סטודנטים בוחרים לרכוש עבודות סמינריוניות שנכתבו על ידי כותבי תוכן אקדמאיים. אחת הסיבות לרכישת עבודה סמינריונית בתשלום הוא הלחץ אשר מופעל על הסטודנטים באקדמיה מבחינת קורסים, נ"ז, הגשת עבודות, פעילות ונוכחות אקדמית. גם חיי היום יום הקדחתניים שבישראל לא תמיד מספקים את היכולת לשבת ולכתוב עבודה גדולה באופן עצמאי. 

עבודות אקדמיות באופן כללי מגיעות לבחון את יכולתם של הסטודנטים לבצע מחקר, להכין תרשימים, לכתוב באופן נכון על הנושאים שנלמדו. עבודת סמינריון תספק תשובות לשאלות מחקר ותציג את רמת הבנתו של הסטודנט בנוגע לחומרים השונים שנלמדו במהלך לימודי התואר. בשל חשיבות העבודה והשפעתה על התואר וקבלתו – רבים מחפשים עבודה סמינריונית בתשלום. 

אבל האם זה חוקי לקנות עבודה?

התשובה היא לא. אם אתם מתכוונים לקנות עבודה מסטודנט שסיים תואר דומה, הדבר אינו חוקי והאקדמיה אינה מאפשרת זאת. גם שימוש בAI – משמע: בינה מלאכותית, אסור בהחלט, משום שמדובר במגוון תכנים שכבר פורסמו באינטרנט המתחברים לתוכן אחד מלא באינפורמציה קיימת ולא קוהרנטית – ולכן איך חידוש או שינוי בעבודה עבור האקדמיה. לכן כדאי שלא להתעסק עם חברות לא מקצועיות שמספקות עבודה סמינריונית בתשלום שאינה מקורית. 

אז מה אפשר לעשות?

עבודה סמינריונית תפקידה לסכם את הידע שכם בקורסים השונים אותם לקחתם בזמן הלימוד לתואר. היא יכולה להיות עיונית או מחקרית, עליה להניח שאלות יסוד ותזות, היא כוללת מחקר והתבוננות, פנייה לספרות מקצועיות ופתרון לשאלות שונות כמו גם גילויים חדשים שיקדמו את התחום אותו אתם לומדים ואת הידע האקדמי הכללי של המוסד בו אתם לומדים. 

עבודה זאת גדולה ומקיפה, לכן לא תמיד קל לכתוב אותה לבד. בשל כך אפשר לפנות אל חברות המספקות ליווי בכתיבת עבודה סמינריונית תוך סיוע במחקר, עזרה בכתיבה לפי הכללים וההנחיות, אספקת חומרים מקוריים לעבודה כמו גם עריכה והגהה שנעשית באופן חוקי לחלוטין ואף רצויה לפני הגשת עבודה אקדמית. 

אם תפנו לחברות המציעות ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות תוכלו לקבל עזרה במחקר, סיוע בכתיבה נכונה, הצלחה בהגשת הכתבה המועד הרצוי, אספקת תוכן מקורי ומאמרים הנחוצים לעבודה שלכם, תוך יצירת מערך תמיכה שלם שיספק כתיבה איכותית, ערוכה ועבודה סמינריונית כתובה נכון בהתאם לכללי האקדמיה. 

doctorgrade מציעה לסטודנטים עזרה מכותבים אקדמאים ממגוון תחומים שסיימו תארים שונים בהתאמה לתואר שלכם. הכותבים שלנו מכירים את כללי הכתיבה האקדמיים ויספקו עבודה אקדמית טובה עם רמת כתיבה מצוינת. 

Scroll to Top
דילוג לתוכן