שאלות ותשובות בנושא כתיבת עבודות אקדמיות 

תמונה של  DOCTORGRADE

DOCTORGRADE

כשפונים אל חברת דוקטור גרייד  המציעה ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות – יש לסטודנטים המון שאלות. וזה רק הגיוני שלפני שבוחרים שירות עבודות אקדמיות בתשלום, ירצו סטודנטים לדעת מה בדיוק הם הולכים להגיש למרצים שלהם ולאקדמיה. 

אז הנה כמה שאלות נפוצות ששואלים סטודנטים רגע לפני שהם מבקשים את הסיוע שלנו: 

כמה עולה עבודה אקדמית? רבים הסטודנטים אשר רוצים לדעת יותר על מחירון עבודות אקדמיות. ואכן, יש חברות שיפרסמו מחירון, אבל צריך לדעת שהכול תלוי בגודל העבודה, מספר העמודים, התחקיר הנדרש וסוג המחקר שהסטודנט מבצע. יש גם תוספות כמו עריכה, הגהה, סידור המלל וכולי. עבודה אקדמית החל מהפשוטה ביותר עד כתיבת סמינריון תנוע בין 1000 ל-4000 שקלים, תלוי בדרישות. 

כמה זמן לוקח לכתוב עבודה אקדמית? 

כאשר לומדים באוניברסיטה או במכללה: ענייני הזמנים הם דבר לא פשוט. אתם כסטודנטים רוצים להגיש את העבודה שלכם בזמן ולא לחכות למועד ב'. לכן חשוב לפנות כמה שיותר מהר אל מומחים בכתיבת עבודות אקדמיות, כדי שאלה יוכלו לעבוד על התוכן, ללוות אתכם בתהליך הכתיבה, יוכלו לבצע עריכה, ואת כל מה שצריך כדי שתוכלו להגיש את העבודה בזמן. 

מהו השירות שנותנות חברות מסוגכן?

המומחים שלנו מספקים ליווי מלא או חלקי בכתיבת עבודות שונות, החל משירות מורים פרטיים או הסברים על איך כותבים מבוא לסמינריון, עד שלבי הכתיבה עצמה. אנו מספקים פתרונות לתרגילים, מבצעים ניתוחים סטטיסטיים ומחקרים, בדוקטור גרייד מספקים שירותי עריכה, תרגומים, כתיבת עבודות סמינריון, מסות, תזות ועוד. 

האם זה חוקי לקנות עבודה אקדמית? 

בכל הנוגע לחוקיות של קבלת עזרה וליווי בכתיבת עבודות אקדמיות – לא אמורה להיות בעיה. ברגע שאתם משתמשים בשיעורים פרטיים או בליווי שלנו, כמו גם בעריכה מקצועית והגהה. כשמישהו ממקד אותכם בכתיבת העבודה: מדובר בהליך חוקי לחלוטין. לעומת זאת, לקנות עבודה מוכנה שמישהו כבר כתב יכול להיות מסוכן, וזה מצב שאנחנו לא רוצים. בשל כך חשוב להתמקד רק בתכנים מקוריים ובעבודות חדשות.

נתקעתי באמצע הכתיבה – האם אפשר להשלים אותה בעזרתכם?

בוודאי. דוקטור גרייד מבינה שסטודנטים עלולים למצוא עצמם תקועים בכתיבה או צריכים סיוע בחלקים סצפצפים בכתיבה ואנו נוכל להשלים עבורכם את הדרוש בתשלום יחסי על החלקים שהשלמנו עבורכם. 

איך אדע שהעבודה שכתבתם מקורית?

כיום, יש מגוון דרכים לגלות כפלי תכנים, החל מתוכנות לבדיקת תוכן כפול אשר מספקות את השירות בכמה דולרים בודדים עד חיפוש של התוכן בגוגל או בארכיון האקדמיה. המומחים שלנו מתחייבת לכתוב תוכן מקורי ולהתאים אותו לדרישות ולהנחיות האקדמיה. 

המומחים של דוקטור גרייד יבצעו את כל הניתן כדי שתוכלו להגיש עבודה בזמן, תוך הגשת עבודה אשר תקבל ציון גבוה. לכל שאלה אפשר לפנות למומחים שלנו בצור קשר.

Scroll to Top
דילוג לתוכן